VII OGÓLNOPOLSKI INTEGRACYJNY ZLOT DRUŻYN HARCERSKICH NIEPRZETARTEGO SZLAKU ZHP DĘBLIN 2015

14 – 17 maja 2015 r. na terenie 1 Dęblińskiego Batalionu Drogowo – Mostowego im. gen. Romualda Traugutta Dęblin, ul. Saperów 5 odbył się VII Ogólnopolski Integracyjny Zlot Drużyn Harcerskich Nieprzetartego Szlaku ZHP Dęblin 2015 r. Nasza drużyna składająca się z pracowników i uczestników Warsztatów brała udział w tegorocznym zlocie.

ZHPwwww55Już pierwszego dnia po zakwaterowaniu mogliśmy zwiedzić XIX – wieczną Twierdzę Dęblin z jej zabytkami architektonicznymi i militarnymi. Kolejną atrakcją tego dnia był uroczysty Apel powitalny i prezentacja drużyn przy ognisku.

W piątek mieliśmy okazję zwiedzić Wyższą Oficerską Szkołę Sił Powietrznych w Dęblinie. Pokaz akcji ratowniczej płonącego śmigłowca, wystawa statyczna samolotów, symulatory lotów oraz Muzeum Sił Powietrznych to główne punkty tej wycieczki. Po obiedzie rozpoczęła się Olimpiada Sportowa na wesoło, można było spróbować sił w rzutach do celu, sztafecie, przeciąganiu liny itp. W sobotę odbył się Harcersko – Turystyczny Quest, szlakiem turystycznym PTTK. W trakcie przejścia rozwiązywaliśmy zadania związane z historią miasta Dęblin i miejscowością Stężyca. Następnie na terenie kompleksu „Wyspa Wisła” odbył się bieg patrolowy. Droga powrotna do Dęblina prowadziła przez wał nadrzeczny, skąd podziwialiśmy piękno naszej Wisły. Wieczorem odbył się Apel pożegnalny z wręczeniem nagród i pucharów. Niedziela upłynęła na pożegnaniach i zapewnieniach, że za rok znów się spotkamy w Dęblinie 🙂

1 3 5 6 8 9 14 15 16 17 19 20  21 23 24 27 28 30 31 32 34 36 37 39 40 43 44 45 47 48 49 50 51 52 53 54